Faceţi căutări

vineri, 15 august 2008

Timpul alta dimensiune

Nascut in vremuri in care habar nu am cum trecea timpul crescand intr un timp pe care am reusit sa l accelerez am ajuns astazi sa recunosc ca timpul a zburat asa de repede incat nu mi vine sa cred.Prieteni colegi si toti cei pe care ii cunosc au o alta dimensiune nimik nu mai este ce a fost si nici nu va mai fi niciodata ce poate fi mai frumos decat sa iti aduci aminte de tot ce ai reusit sa faci pana in acest moment sa te bucuri si sa zambesti de ce tampeni copilaresti reuseai sa faci fara macar sa iti dai seama ,ce frumos era timpul acela unde oare sta el ascuns acum insa nu mi doresc sa mai traiesc inca odata pentru ca poate nu va mai fi la fel si nu vreau sa stric acele momente memorabile.Ajuns astazi sa constientizez ca timpul fuge ca nebunul si ca o zi reprezinta foarte putin imi doresc sa mai pot scrie peste 20 de ani cateva cuvinte despre timpul care trece peste mine.Fiecare are timpul sau care fuge in alt ritm de la un om la altul si care se aduna altfel de la om la om si care aduce diferit omului intelepciune batranete respectiv sfarsitul.Dimensiune a sufletului timpul reprezinta un cerc care se invarte in jurul nostru si care nu stim cand se termina si cand incepe cu siguranta timpul transforma aproape totul

Niciun comentariu: