Faceţi căutări

joi, 7 august 2008

Prietenia model rasist ?

Treceam agale pe strada intorocheata cea mai apropiata de muntele de caramita in care imi duc linistit viata alaturi ce cei ce ma inconjoara si am auzit cateva cuvinte la care m am trezit brusc din amorteala,cuvintele erau " de ce sa nu ma bag e PRIETENUL MEU". Cuvinte care mi au adus aminte de mamacare spunea : "un prieten adevarat gasesti destul de greu " ceea ce este foarte adevarat astazi cine mai crede in prieteni adevarati modern este sa ai multi sau foarte multi amici dar nu prieteni adevarati,sa revin la acele cuvinte am intors capul si am ramas surprins un copil de o anumita etnie ii spunea unui alt copil de aceeasi etnie aceste slove foarte interesant zic nu am auzit pana acum de la altcineva cuvintele astea si ma refer la oameni maturi nu de la niste copii de la care nu poti avea pretenti.Pline de incarcatura educationala dar de ce imi este mi e teama pentru ca doar aceasta etnie mai reuseste sa educe copiii in modul asta restul ii invata sa nu i intereseze nimic din jurul lor foarte prosta educatie o sa ajungem un popor de individualisti egoisti si plini de invidie asa cum marea etnie de peste ocean ne tot invata.Poate ca e bun si rasismul la ceva tu ce crezi?

Niciun comentariu: