Faceţi căutări

marți, 5 august 2008

Cum suna cand vorbesti

Frumos sa te poti auzi exact cum percep ceilalti sunetul cuvintelor tale insa intotdeuna imposibil asa ca unde oare e schimbarea unde sunetul se transfigureaza unde gama se inverseaza si cum de ciocanelul nicovala si scarita nu pot bate indrepta si ridica propria voce la rangul de adevar legat de tine, simplu pentru ca lucrurile simple sunt intotdeuna complicate si pentru ca urechile sunt doua si deasupra vertical obiectului cu care exerciti procesul de invartosare a cuvntelor ce se inghesuie sa iasa in lumea larga sa se faca cunoscute ca fiind puse intr-o ordine doar de tine.Si intrebarea mea a plecat de la faptul ca omul ca si fiinta rationala,nu toti,permite-ti sa adaug s-a nascut sa cresca si sa moara sa aduca si sa culeaga si sa afle la final ca nu stie cine a fost,este si oare daca va fi,si pentru ca o expresie spune doar idiotii nu isi modifica opiniile permite ti mi sa fiu idiot si raspunsul la intrebarea de ce mi am facut blog vine acum ca sa vad daca pot fi idiot pana la final sa citesc peste multe sau putine zile aceste conglomerate de litere si spatii goale si sa ma canving ca nu m-am mintit chiar am idei multe si fixe.Habar nu am sa filozofez in cel mai rau caz psihozofez am uitat de unde am plecat, a , de la ideea ca habar nu avem cine draq suntem si ce cautam aici retinuti de forta gravitationala pe o bila turtita asta e farmecul ca trebuie sa incercam sa aflam insa cand aflam asta poate maine zice cineva si maine la fel si uite asa trece viata.Poate maine ai sa te auzi exact cum te percep altii

Niciun comentariu: