Faceţi căutări

duminică, 9 octombrie 2011

Drumul de la nea’ la domnu’

Asa cum am spus o sa scriu de fiecare data cand am ceva de spus iar in ultima vreme chiar nu am avut nimic de spus am avut de acumulat mult si inca mai am,in plus nu prea am avut inspiratie.O sa intelege-ti titlul doar daca cititi in continuare ce am de spus poate aberez sau poate nu eu scriu pentru ca asta am de spus acum.Situatia actuala ne este bine cunoscuta insa care este drumul acesta de parcurs acela al unui om peste care timpul a trecut pana la omul peste care timpul a intervenit si a adus intelepciune si incredere de sine.In principiu toti suntem un nea’ al vremurilor noastre aceasta titulatura nu en ocoleste niciodata dar cum reusim sa trecem la domnu’.In primul rand trebuie sa ne meritam acest apelativ cum stim astazi a fi domn este un lucru mare suntem inconjurati de fel si fel de oamenii dar nu de domni domni sunt din ce in ce mai putin si nu intelegeti gresit sa ti se spuna domn cand esti domn ci nu atunci cand cineva te linge in posterior pentru ca vrea sa obtina un beneficu de la tine,Da cunosc multi domni si am invatat multe de la ei insa cel mai mult am invatat ca acest apelativ contine calitate in toate formele sale.Desi nu sunt adeptul formei de respect prin pronumele de politete la prima vedere adresarea cu formula domnul intr-adevar reprezinta respectul insa dincolo de acest aspect sub forma de imagine fonica nu se stie cu cat sictir ti se spune domnul doar pentru ca asa este politicos.De obicei inaintarea in varsta aduce respectul comunitatii si intelepciune,insa eu imi doresc ca fiecare dintre noi sa recunoasca acest drum de la un anonim nea’ la un respectabil domnu’ sa incercam sa fim domni atunci cand trebuie si cat mai des.Mi-am permis sa adaptez putin o afirmatie Sa fii Domn e lucru mare Sa fii Nea’ nu-i de mirare

Niciun comentariu: