Faceţi căutări

duminică, 20 martie 2011

Esenta unei vieti

In esenta viata cuprinde minute,minutele se convertesc in clipe,iar atunci cand peste clipe se asterne praful se tranforma in amintirii.Oamenii traiesc destul de des din amintiri de obicei atunci cand in viata lor clipele se incadreaza in categoria negative,sau atunci cand minutele trec fara a se transforma in amintiri.M-am gandit sa scriu acest post din perspectiva in care in viitorul meu o sa se straga atatea amintiri incat as putea sa scriu o carte legata de viata mea care este privita prin propriul meu sistem de valorii si princiipi ca pe una experimetala atat la nivelul controlului cat si al compozitiei.Privita ca experiemet viata a fost tradusa in mii si mii de feluri ca fiind o insiruire de evenimente,darul lui Dumnezeu,prilej de distractie si desfrau pentru ca exista doar odata,perioada de acumulare continuua,clipa de tranzit catre viata suprema insa in eseta viata cuprinde acelasi personaj si curs firesc diferenta fiind facuta la nivel individual de propriul sistem de analiza.La intrebare ce iti doresti de la viata majoritatea raspund ca isi doresc sa fie fericiti notiune vaga si interpretabila ceea ce indeparteaza omul de la esenta vietii adica fericirea duce catre perfectiune,ea perfectiunea nu are nici o legatura cu viata,viata nu este perfecta si oricat te ai chinuii nu o sa fie niciodata ci pur si simplu mi as dorii ca la intrebarea ce ti doresti de la viata sa nu existe raspuns.Si pentru ca o sa intrebati ce este domne concret aceasta esenta a vietii de care ne vorbeste omul asta pai mai clar esenta unei vietii este unicitatea în a fi genial s-ar putea traduce in a creea ceva pentru lumea in care esti trecator.Genialitatea pleaca de la a creea o viata pana la a creea o cutie de chibrituri ,fericirea inseamna a consuma creativitatea si implcit a consuma genialitatea sau atunci cand esti fericit esti genial.In esenta viata inseamna a creea si a daruii pentru ca ceea ce creezi trebuie sa daruiesti una fara cealalata nu conteaza.

P.S Mi-am permis sa citez aici cateva strofe dintr-un autor necunoscut sper ca versurile sunt mai explicite decat postul meu.

Strop de viata

In esenta unei vieti te invarti
Esti creativ si poti sa ierti
Esti liber sa creezi ce iti doresti
Sa fii fericit si sa fericesti

Minutele se convertesc in clipe
Unicitatea lor nu lasa amintirile sa se disipe
Cauti raspunsuri pe care nu le gasesti
Pentru ca nu stii cine, ce si unde esti

In tot ce faci pune putina speranta
Zambeste atunci cand viata te indeamna
Nu te lasa cuprins de aparenta
Caci a daruii inseamna viata in esenta.

Autor necunoscut

Niciun comentariu: