Faceţi căutări

vineri, 9 ianuarie 2009

Internetul la romani

Din curiozitate m-am uitat pe vestitul site www.trafic.ro unde se inregistreaza cele mai vizionate site-uri la sectiunea "Toate categoriile" am ramas uimit ce am descoperit.Cel mai vizitat site de catre romani este www.cancan.ro un site care despre viata mondena urmat de www.trilulilu.ro un site unde gasesti ceea ce cauti marea surpriza vine de la locul 3 www.ejobs.ro site de recrutare on line asta e un aspect bun se pot trage concluzii destul de bune din acest ultim loc al podiumului locul 4 este destinat femeilor www.acasa.ro locul 5 www.libertatea.ro ia uite iar viata mondena www.kappa.ro locul 6 incercati si vedeti ce puteti face pe acolo locul 7 surpriza www.conquiztador.ro mai invatam un domnitor deci cultura generala (tocmai locul 7) e bine ce e si asta decat deloc locul 8 www.evz.ro stiri cultura sociala nu ca locurile 1 si 5 dar totusi locul 9 www.rol.ro e un loc 9 nu comentez iar pe locul 10 avem www.sport.ro imi vine in minte reclama cu microfonul si femeia " e doar un microfon" deci e adevarat e locul 10.Si peste toate astea vreau sa adaug si eu ceva sunt si eu roman

Niciun comentariu: