Faceţi căutări

vineri, 26 septembrie 2008

Ai grija ce-ti doresti

Sunt sigur ca toata lumea are dorinte decand ne nastem avem dorinte ce fel de dorinte fiecare stie eu insa am sa ma refer la problematica dorintei.Astazi in topul dorintelor se gasesc urmatoarele o casa cu cat mai multe camere si mare in mijlocul orasului sa vada omu ca are, douazeci de gagici care sa fie toate la cheremul lui sau un mos batran cu bani care sa moara repede dupa nunta,masina care sa prinda viteza cat mai mare in cat mai putine secunde.Ce isi mai doresc oamenii nu stiu am dat doar cateva exemple pe care le intalnesti peste tot.Pe langa toate astea mai sunt si cele normale sa iti intemezi o familie sa ai prieteni pe care sa te bazezi sa-ti creezi un drum propiu si paradoxal uni isi doresc doar atati bani cat sa le permita sa fie impliniti asta neinsemnand milioane de euro.Problema dorintei apare atunci cand iti doresti ceva de care nu ai neaparata nevoie si imi vine in minte o expresie pe care am cules-o dintr-un repertoriu al nu mai tin minte cui si suna cam asa " ai grija ce-ti doresti ti se poate indeplini" foarte interesant v-ati gandit vreo data inainte sa da-ti frau liber dorintelor asa ca.Se poate indeplini

Niciun comentariu: